ה"עסקה" כשלה: האברך שמחלתו נמכרה לערבי – נפטר

    בסביבת המשפחה הביעו כעס רב על פרסום הסרטון, וטענו כי הוא מזיק לבן משפחתם החולה. בשעות האחרונות מסרבים בני המשפחה להתייחס למקרה, והם כואבים את האבדן הקשה
    ישראל פריי 6 Comment on ה"עסקה" כשלה: האברך שמחלתו נמכרה לערבי – נפטר

    טרגדיה בבני ברק: האברך רפאל קבלן, בן 25 ואב לשלשה, נפטר ממחלה • לפני מספר ימים תיווך הזמר אבי בן ישראל עסקה למכירת המחלה לערבי תמורת 600 ש"ח • ומה אומרים במשפחה על הפרסום?

    בסביבת המשפחה הביעו כעס רב על פרסום הסרטון, וטענו כי הוא מזיק לבן משפחתם החולה. בשעות האחרונות מסרבים בני המשפחה להתייחס למקרה, והם כואבים את האבדן הקשה
    9:30
    06.05.24
    בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on ח"כ עמית הלוי: "הסיסמה 'לעולם לא עוד' חסרת כיסוי"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    טרגדיה בבני ברק: האברך רפאל קבלן, בן 25 מבני ברק, נפטר הלילה לאחר מחלה ארוכה. מכריו הרבים הוכו הלם מהליכתו של חבר יקר ואהוב, אב לשלושה ילדים, הגדול בהם בן 3,5, והקטנה בת חצי שנה בלבד.

    המנוח נולד בבני ברק, ולאחר נישואיו עבר להתגורר בקרית ארבע. בעקבות מחלו, עבר רפאל ז"ל עם משפחתו לגור בבית הוריו, על מנת להיות סמוך לבית החולים בו עבר טיפולים.

    לפני מספר ימים פורסם ברשת סרטון בו נראה אביו מבצע "עסקה" עם ערבי, בה הוא מוכר לו את מחלת בנו, תמורת 600 שקלים, עסקה שלא הוכיחה את עצמה.

    בסביבת המשפחה הביעו כעס רב על פרסום הסרטון, וטענו כי הוא מזיק לבן משפחתם החולה. בשעות האחרונות מסרבים בני המשפחה להתייחס למקרה, והם כואבים את האבדן הקשה.

    הזמר אבי בן ישראל, ש"תיווך" את העסקה עם הערבי ותיעד אותה, התגונן מפני הביקורת: "במסגרת העזרה והחסד שאני משתדל לעזור עניים גלמודים יתומים ואלמנות ומשפחות נזקקות מעמך בית ישראל מידי יום ביומו הרחק הרחק מאור הזרקורים. ובלי פרסום כלל ועיקר!!!! האבא ביקש שאמצא גוי הסרטתי ושלחתי לחבר שגם חולה ומשם זה התגלגל לכל העולם".

    "אני לא אחראי לחשבונות שמיים אבל עשיתי השתדלות גדולה בשבילו אצל המון צדיקים והלכתי איתו גם להרב שטיינמן שליט״א אלוקים לוקח את הטובים אליו. אבל, יש אחד ששולט על כל העולם, הוא קובע בראש השנה מי יפטר מן העולם (לא עלינו) ומי ימשיך לחיות, ו-ה' נתן ה' לקח יהי שם ה' מבורך. יהי רצון שנשמע ונתבשר רק בשורות טובות ומשמחות".



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      ה' ירחם!!
      ברוך דיין האמת,
      אך א"א לדעת חשבונות שמיים!!!!

    2. 1

      באמת חוצפה שהסירטון התפרסם..